Miró pregunta sobre l’autorització procedent de les Illes Caiman
El conseller general ha demanat saber quins són els sectors econòmics on es reflecteixen les inversions de més de 317 milions d’euros que provenen d’aquest territori.
Pere López, única candidatura presentada a les primàries del PS
Enceta ara el procés de recollida de signatures necessàries, que durarà fins a l’1 de juny.
Vela demana pel nombre d’alumnes inscrits a títols universitaris estatals
La consellera general ha realitzat una bateria de preguntes on també sol·licita dades dels darrers cinc anys.
El PS subratlla el descontentament de la ciutadania amb el Govern, segons l’enquesta d’opinió política
Els socialdemòcrates també exposen que les dades recollides deixen veure la pèrdua de suport ciutadà cap a l’executiu vers l’any passat.
Salazar sol·licita la informació relativa a la revisió de les graelles salarials de tots els cossos de l’Administració pública
La consellera socialdemòcrata també ha demanat tota la documentació de l’elaboració de reglaments de carrera professional i d’avaluació de l’acompliment a la funció pública
Vela pregunta per la relació actual del Govern amb A2 Security i Toti Garcia
La consellera general ha sol·licitat conèixer si les empreses i el seu representant continuen donant assessorament a l’executiu i, de ser així, sota quina modalitat contractual s’efectuen els serveis i per quin import.
PS+Independents d’Encamp demana pel retard en conèixer el resultat del concurs d’idees per a la dinamització de Les Pardines
Els consellers socialdemòcrates recorden que els sobres s’obrien el 7 de gener i encara no es té resposta
López pregunta al Govern pels pagaments pendents de l’executiu a proveïdors
Els socialdemòcrates han entrat dues preguntes orals més en referència a les empreses que han fet fallida i que no han pagat els crèdits tous sol·licitats i a la devolució parcial de l’impost sobre els hidrocarburs
El PS proposa que un terç de la recaptació anual de la taxa turística es destini al Fons verd
Els socialdemòcrates han presentat 9 esmenes al projecte de llei reguladora de l’impost sobre les estades en allotjaments turístics.
El PS inicia dimarts el procés de primàries per escollir candidat o candidata a cap de Govern
El Comitè Directiu també ha treballat conjuntament les propostes dels socialdemòcrates per al pla sobre el sistema de pensions de jubilació que es s’enviarà dilluns a la Comissió especial del Consell General.
El PS proposa una llei perquè la ciutadania pugui impulsar projectes legislatius
El text presentat pels socialdemòcrates es desprèn dels treballs de la llei de transparència, on tots els grups parlamentaris van convenir de tractar en un estadi posterior a la referida llei.
Vela demana pel Pla estratègic de recursos humans del cos d’Educació
La consellera general ha sol·licitat el nombre de nomenaments com a treballador públic que s’han realitzat i la xifra de persones que han passat la prova i han esdevingut definitius.
PS + Independents d’Andorra la Vella, a favor del nou parc entre el passeig del riu i l’avinguda Santa Coloma
La formació socialdemòcrata entén que es tracta d’una inversió de la que en gaudirà “més directament” la població de la parròquia.
Vela sol·licita l'informe d’impacte ambiental de la construcció de la línia d’alta tensió de FEDA entre Encamp i Grau Roig
La consellera general ha demanat conèixer els documents de Patrimoni Cultural relacionat amb l'obra, ja que es troba molt propera al Roc de les Bruixes
El PS reclama al Govern que reaccioni després de la manifestació de l’1 de maig
Els socialdemòcrates han destacat l’elevada participació i que l’executiu en cap moment s’ha posat en contacte amb l’oposició per buscar possibles solucions ni presentar les mesures publicades el passat dimarts i que s’han d’aprovar en seu parlamentària.
El PS presenta el projecte “30 anys de Constitució: Mirant cap al futur”
Els socialdemòcrates organitzen una sèrie de debats i taules rodones per diferents parròquies amb l’objectiu de crear un espai obert de diàleg amb participació de la ciutadania i analitzar amb experts de diversos àmbits si cal adaptar la Constitució a l’actualitat.
Movem Ordino celebra les compensacions pels 30 anys de servei dels treballadors comunals encara que “és poc”
Tudó recorda que des de l’inici ha estat “a favor” que es dotés com a bé social l’antic Hotel Casamanya
PS+Independents d’Encamp recorda al Comú que està obligat a respectar la normativa lingüística
Els consellers socialdemòcrates expressen sorpresa davant el fet que, tot i entrar una pregunta, la majoria no pugui donar una data aproximada pel fi de l’estudi sobre la graella salarial
Vela pregunta per les formacions impartides al centre de Formació Professional
La consellera general ha subratllat l’aposta dels socialdemòcrates per ampliar l’oferta d’ensenyament relacionats amb les necessitats del teixit econòmic del país
Els socialdemòcrates volen que l’Agència Nacional de Ciberseguretat comparegui anualment per exposar la situació de la ciberseguretat a Andorra
El conseller general Roger Padreny ha entrat 15 esmenes al Projecte de Llei de mesures per a la seguretat de les xarxes i dels sistemes d’informació